1958 saw the introduction of the Impala a one year new car completely different from the 57 before it, and the 59 that came after it. It did manage to out sell Ford who out sold chevrolet for the first time in years, in 1957. From the windshield pillar rearward, the 1958 Chevrolet Bel Air Impala differed structurally from typical Chevrolets. Hardtops had a slightly shorter greenhouse and longer rear deck, giving the impression of an extended body. The new design included a completely new frame and a stiffer body structure, but what really set it apart was the shape of the body. Going away from the the boxy tall tail fin festooned design gave way to a rounded longer, lower, wider design. Three taillights each side would become an Impala hallmark whereas lesser models had two and wagons just one. Special crossed-flag insignias sat above the side moldings plus bright rocker moldings and dummy rear-fender scoops. 1958 was the first year of dual headlamps. New-for-1957 Ramjet fuel injection continued to be available as an option for the Turbo-Fire 283 V8. 1958 Impalas equipped with this option are rare and highly desirable as collector cars. a Chevrolet Bel Air Impala started at $2,586, while $2,693 bought a V8. In all, 55,989 convertibles and 125,480 Sport Coupes were built, 15 percent of production. Interiors held a two-spoke steering wheel and color-keyed door panels with brushed aluminum trim. A 283 cu in (4,640 cc) engine was now the standard V8, with ratings that ranged from 185 to 290 horsepower. A big-block 348 cu in (5,700 cc) Turbo-Thrust V8 was a new engine option, descended from a truck engine putting out 250 hp (190 kW), 280 hp (210 kW), or 315 hp (235 kW).
1958, kendisinden önceki 57 ve ondan sonraki 59'dan tamamen farklı bir yıllık yeni bir araba olan Impala'nın piyasaya sürüldüÄŸünü gördü. Yıllar sonra ilk kez 1957'de Chevrolet satan Ford'u geride bırakmayı baÅŸardı. Ön cam direÄŸinden geriye doÄŸru, 1958 Chevrolet Bel Air Impala yapısal olarak tipik Chevrolet'lerden farklıydı. Hardtop'ların biraz daha kısa bir serası ve daha uzun arka güvertesi vardı ve bu da uzamış bir gövde izlenimi veriyordu. Yeni tasarım, tamamen yeni bir çerçeve ve daha sert bir gövde yapısı içeriyordu, ancak onu gerçekten farklı kılan, gövdenin ÅŸekliydi. KöÅŸeli uzun kuyruk yüzgecinden uzaklaÅŸan fistolu tasarım yerini yuvarlak, daha uzun, daha alçak ve daha geniÅŸ bir tasarıma bıraktı. Her iki taraftaki üç arka lamba, Impala'nın ayırt edici özelliÄŸi olurken, daha küçük modellerde iki ve vagonlarda yalnızca bir vardı. Özel çapraz bayrak amblemleri, yan çıtaların yanı sıra parlak külbütör çıtaları ve sahte arka çamurluk kepçelerinin üzerinde oturuyordu. 1958, çift farların ilk yılıydı. 1957'de yeni olan Ramjet yakıt enjeksiyonu, Turbo-Fire 283 V8 için bir seçenek olarak sunulmaya devam etti. 1958 Bu seçeneÄŸe sahip Impala'lar nadirdir ve koleksiyon arabaları olarak oldukça arzu edilir. Chevrolet Bel Air Impala 2.586 dolardan baÅŸlarken, 2.693 dolardan bir V8 satın aldı. Toplamda 55.989 üstü açık araba ve 125.480 Spor Coupe üretildi, üretimin yüzde 15'i. İç mekanlarda iki kollu bir direksiyon simidi ve fırçalanmış alüminyum süslemeli renkli kapı panelleri bulunuyordu. 283 cu inçlik (4.640 cc) motor, 185 ila 290 beygir gücü arasında deÄŸiÅŸen derecelendirmelerle artık standart V8'di. (5.700 cc) Turbo-Thrust V8'de büyük blok 348 cu, bir kamyon motorundan türetilen yeni bir motor seçeneÄŸiydi. 1958, çift farların ilk yılıydı. 1957'de yeni olan Ramjet yakıt enjeksiyonu, Turbo-Fire 283 V8 için bir seçenek olarak sunulmaya devam etti. 1958 Bu seçeneÄŸe sahip Impala'lar nadirdir ve koleksiyon arabaları olarak oldukça arzu edilir. C
Sponsored
Sponsored
Facebook Comments
Sponsored